Prechod na navigáciu block menu Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu Hlavné menu 3 Prechod na navigáciu Hlavné menu 4 Prechod na navigáciu Hlavné menu 5 Prechod na navigáciu Hlavné menu 6 Prechod na navigáciu Hlavné menu 7

Diskusia

Pripomienky

Pridať príspevok
:
:
:


 
pridané 17.7.2016 16:43:02

Št.cesta Lutila-Kopernica

Dobrý deň,

poprosila by som informáciu,či sa plánuje oprava št.cesty spájajúcej Lutilu s obcou Kopernica. Viem,dnes je všetko o financiách, ale som presvedčená,že sa vždy dá nájsť nejaký lacnejší variant a občania ako aj "cezpoľní", medzi ktorých patrím aj ja, by boli povďační.

Ďakujem za odpoveď

Erika Tóthová, majiteľka chaty v Kopernici


 
pridané 12.11.2014 00:32:45

volby-neplnenie voleb. programu

Vážený pán Starosta,

po prečítaní vášho predvolebného letáku ISTOTA PRE NAŠU LUTILU by som Vás chcel požiadať o odpoveď, prečo v bodoch Vášho volebného obdobia uvádzate ,že sa Vám podarilo zabezpečiť vstup do lesa, keď to nie je pravda!

Napriek tomu, že ste to mali v predchádzajúcom období vo volebnom programe, ste vy ako starosta a zástupca občanov Lutily do dnešného dňa vstup do lesa z cesty k vodárni nezabezpečili napriek tomu, že Protokolom č.00231/2014-UVOV-U00001/14 bola nehnuteľnosť parcela 944/232 odovzdaná 19.5.2014 z vlastníctva štátu SR do vlastníctva obce LUTILA a preto sa Vás pýtam dokedy vy ako starosta a obecné zastupiteľstvo, ako zodpovední zástupcovia občanov Lutily nebudete konať, ale ticho podporovať nezákonné postavené oplotenie v dľžke cca 25m a nezabezpečíte jeho odstránenie a tým prístup do lesa !

Veď si musíte uvedomiť, že za to, že hríbary, turisti a obyvatelia Lutily, ale aj občania ZH môžu chodiť do lesa a prírody z Podhorskej ulice a cesty k vodárni a nemusia v strese hladať možný východ, ako to bolo dosť dlho, môžeme poďakovať jedine pánovi Ing. Novákovi s manželkou, ktorí v tejto veci urobil viac ako vy.

Pri čítaní bodov Vášho volebného proramu by som Vás chcel požiadať o odpoveď, čo ste spravili pre nás tiež občanov obce Lutila-( prindišov), ktorí tu bývame niekoľko rokov a prispievame do rozpočtu obce Lutila a zároveň tiež o odpoveď, prečo mi chýba vo Vašom terajšom volebnom programe čo chcete zrealizovať v ďaľšom volebnom období aj pre nás na kopci ,aby sme vedeli či nás pri Vašom znovu zvolení čaká ISTOTA, alebo skôr počas Vašho dlhoročného a nekonečného pôsobenia opäť len NE – ISTOTA !!!!

Záverom by som chcel ešte poukázať aj na to, aby ste sa zamysleli konečne nad sebou a uvedomili si , či po 24 ročnom pôsobení nenastal čas odísť a nekandidovať, lebo sú tu mladší ,energickejší, flexibilnejší a kreatívnejší ľudia, ktorí chcú dať pre obyvateľov a rozvoj obce oveľa viac ako vy!

S pozdravom
Ľubomír Rajčan


 

Milý pán Rajčan,
ak ste si na mne vyventilovali nahromadený hnev na celý svet, tak som rád, že je vám už lepšie. Pozdravujem vás a želám všetko najlepšie.
Ján Pružina

pridané 31.10.2014 09:17:25

volby do samospráv

koľko je kandidátov na starostu a konkrétne mená

rodák z lutili bytom v amerike


 

Dobrý deň milý rodák, chcem Vás odporučiť na stránku Obce Lutila, kde sú zverejnení, v súbore pdf, kandidujúci poslanci aj starostovia. Je to na prednej strane stránky pod názvom "Voľby do orgánov samosprávy obci 15. novembra.
naša stránka má adresu: www.lutila.sk

pridané 8.10.2014 15:08:16

Farské oznamy

Dobrý deň.

Pred časom som položila otázku ohľadom zverejňovania farských oznamov na stránach obce Lutila a do dnešného dňa mi nebolo odpovedané. Prečo?

Eva Hromádková


 

Dobrý deň,
Uvedenú otázku treba položiť pánovi farárovi, pretože oznamy pripravuje on. Ak by nám ich posielal elektronickou poštou na úrad nie je problém ich zverejniť na stránke. Je to v jeho kompetencii.
Prvýkrát keď ste túto otázku položili bol pán farár dlhšie mimo farnosti.

pridané 16.9.2014 08:39:00

Oznamy

Dobrý deň.

Chcela by som sa opýtať či by nebolo možné po dohode s p. farárom uverejňovať na tejto stránke aj farské oznamy.
Ďakujem

Mária K.


 

Zo strany obce nie je problém zverejňovať farské oznamy, musíme sa dohodnúť s pánom farárom keď sa vráti.

pridané 11.2.2014 11:19:21

Zber papiera

Ďakujem Vám za rýchlu odpoveď na moje otázky. Čo sa týka zberu papiera, tak túto formu zberu, ktorú popisujete, využívam aj ja. Lenže spomínaná firma neberie papier všetkého druhu, napríklad neberie kartóny a papierové obaly. Tieto druhy papierového odpadu budem musieť zaviesť na zberný dvor. Dúfam, že ho zoberú.

M. Dvonč


 

Čo sa týka kartónov budeme riešiť s TS, aby aspoň 2x v roku prišli spraviť vývoz tejto komodity. Budeme informovať formou oznamu na web stránke obce.

pridané 10.2.2014 22:53:41

Ako čítať diskusiu?

Prosím o informáciu, ako sa dostať do dikusie a čítať príspevky. Dnes som napísal dva príspevky a neviem, ako sa dostať do clédo priebehu diskusie. Zatiaľ vidím len posledný príspevok od pani Hromádkovej z 5.2.2014. Ako môžem viedieť aj moje príspevky a príspevky ostatných?
Ďakujem za odpoveď.
Miroslav Dvončť

Miroslav Dvonč


 

Pán Dvonč, Váš diskusný príspevok ste napísali včera večer o 22,30 hod. a až dnes sme dostali informáciu, že prišiel diskusný príspevok. Nie je možné, aby sa diskusné príspevky hneď zverejňovali, nakoľko by tam mohli byť veci hanlivé, neprístojné a ako som už napísala ani anonymi sa nezverejňujú.

Ďakujeme

pridané 10.2.2014 22:30:09

Pouličné osvetlenie

Prajem Vám dobrý večer,
už asii od minulého troku nesvieti jedna lampa pouličného osvetlenia na Podhorskej ulici medzi domami č. 14-16. Túto poruchu som nahlasoval telefonicky dňa 23.1.2014 o 13:30 hod. no zatiaľ nebola odstránená. Prosí, skúste zariadiť opravu.
Za vybavenie vopred ďakujem
S pozdravom
Miroslav Dvonč

Miroslav Dvonč


 

Dobrý deň,
O chybe na pouličnom svetle vieme. 2. januára 2014 sme to nahlásili firme Osvocomp Košice, nakoľko len oni môžu chybu opraviť, pretože osvetlenie je v záruke. Firma začala pracovať až po 7. januári a až potom sa začali zaoberať reklamáciami. Tento týždeň by malo svetlo byť opravené.
Ďakujeme za upozornenie.

pridané 10.2.2014 22:19:16

Zber papiera

Dobrý večer,
rád by som vedel, ako naložiť s nazbieraným papierom. Mám nazbierané plné vrece už od minulého roku, ale v rozpise zberu odpadu som nenašiel nič o zbere papiera. V podmienkach separácie sa píše čo tam patrí. ale nič vic. Prosím o informáciu.
Ďakujem.
S pozdravom
Miroslav Dvonč

Miroslav Dvonč


 

Dobrý deň p. Dvonč,
čo sa týka zberu papiera situácia je nasledovná. Nakoľko v minulom roku občania papier odovzdávali firme, ktorá im papier vymieňala za toaletný papier, vreckovky a iné, TS pri zvoze papiera chodili po obci naprázdno. Preto sa rozhodli na tento rok nezaradiť zber papiera. Ak by bolo viac požiadaviek požiadame TS o termín vývozu z jednej skládky. Firma, ktorá papier v obci zbiera chodí do obci 4x v roku - 2x v hornej časti a 2x v dolnej časti. Informácia o zbere býva na našej stránke a vyhlasuje sa v rozhlase.

pridané 5.2.2014 21:55:51

diskusia

diskusia nefunguje???


 

Diskusia funguje, ale treba sa riadne podpísať. Anonymnú diskusiu nezverejňujeme.

Hromádková, OcÚ Lutila

pridané 15.10.2012 16:27:22

pouličné osvetlenie

Dobrý deň.
Chcel by som len podotknúť, že na uliciach Kollárova, Bottova a Školská pouličné lampy /od namontovania nových/, viacej dní do týždňa nesvietia ako svietia. Bolo by dobre, aby sa to poriešilo, nakoľko chodíme do práce aj na nočné smeny a z poobedných domov po tme.
Ďakujem.


 

Dobry den,
lampy nesvietili 10.10.2012 do 19 35 hod.
12.10.2012 do 19.40 hod.
15.10.2012 mi bolo nahlasene, ze osvetlenie nesvietilo na "Ohrade".
Poruchu treba nahlasit na moj mobil 0903 514 423 a porucha bude odstranena. Nove osvetlenie ma este svoje muchy ktore musime odstranit. Mrzi ma to, ale ked o poruche neviem neda sa reagovat.
Ján Pružina, starosta obce

pridané 5.10.2012 17:11:50

Prosba

Nechystáte v obci vytvoriť detské ihrisko?Nakolko v obci nie je nič pre malé deti.

Luci


 

Dobrý deň p. Luci! Obec Lutila v poslednom čísle Lutilského prameňa zverejnila uznesenie č. 131/2012, ktorým poslanci zobrali na vedomie, že obec vykonala výberové konanie na vypracovanie projektu "Obnova verejných priestranstiev postihnutých povodňou v obci Lutila". Uvedený projekt je zložený z niekoľko častí a v časti "sadové úpravy" obec počíta s vybudovaním menšieho detského ihriska. Zatiaľ nebol na tento projekt vyhlásený grant, ale obec sa už pripravuje realizáciou projektovej dokumentácie.
Ján Pružina, starosta obce

pridané 19.9.2012 12:41:31

veľkokapacitné kontajnery

dobrý deň, chcela by som sa informovať ohľadne umiestňovania veľkokapacitných kontajnerov, kedy a kde sa budú umiestňovať.
ďakujem


 

Veľkokapacitné kontajnery budú v obci umiestnené od 15. októbra do 21. októbra

pridané 28.8.2012 16:50:32

otázočka

Mňa by čisto zo zvedavosti zaujímala odpoveď na otázku:
V akom stave je vlastne Lutilský CO kryt a akú má vlastne kapacitu?
Ďakujem za odpoveď.

Michaela


 

S touto otázkou sa musíte obrátiť na Obvodný úrad Odbor krízového riadenia Žiar nad Hronom Odbor krízového riadenia, vedúci odboru Ing. Holzer, tel. 673 2482. Obec Lutila nie je vlastník objektu.

Hromádková, OcÚ Lutila

pridané 25.7.2012 20:34:03

opatrovat.služba

Chcela by som sa opýtať,či v obci nefunguje opatrovateľská služba pre starších občanov? Maja Č.


 

V obci Lutila funguje opatrovateľská služba, tzv. terénna forma, v domácnostiach občanov obce Lutila. Opatrovateľská služba sa poskytuje v zmysle VZN 4/2008, kde sú určené podmienky poskytovania opatrovateľskej služby, spôsob určenia úhrady, váška úhrady a spôsob platenia úhrady za poskytovanú opatrovateľskú službu.
OcÚ Lutila

pridané 10.11.2011 21:02:01

Gratulácia

Dobrý deň,
gratulujem p. Čiernemu a kolektívu, za úspešné umiestnenie v gastro súťaži "Hubert-Gastro-Terchová 2011", a teda za super prezentáciu našej obce.

Hromádka Ján, Říčany u Prahy


 
pridané 6.10.2011 01:38:56

Dotacia na projekt prevencie kriminality

Dobry den,

Radou vlady SR pre prevenciu kriminality bola obci Lutila schvalena dotacia na projekt „ Aktivna prevencia v obci Lutila“ vo vyske 5 000 € na vybudovanie kameroveho systemu. Chcel by som sa opytat kedy bude na webe zverejneny projekt na pripomienkovanie a aky koncept monitorovania obec navrhuje ?

Dakujem

Andrej Veber


 
pridané 24.9.2011 21:55:28

oprava cesty

Neviem dokedy bude diera na rozcestí u výkupcu šrotu. Je stále nebezpečnejšia predovšetkým cyklistom hlavne za zníženej viditeľnosti ale i pre atomobily nie je príjemné hladať miesto na prejazd ak je tam aj iné vozidlo.Myslím že pre obec to nemôže byť drahá oprava -najmä ak má k dispozícii prevádzku LITA.Podobné nedostatky len zhoršujú inak dobrý dojem.

Urblik Jozef Budovatelská 5


 
pridané 18.5.2011 16:02:10

Perfektná informovanosť občana

Žiadam o urýchlené info o výkopoch pred mojím rodinným domom, Štefánikova 7/17.
Nakoľko sa nemôžem spojiť telefonicky so starostom volím túto formu komunikácie.
Každý si pracne udržiava poriadok pred svojím domom vrátane pokosenia plôch, ktoré tak radi označujete za obecné(a teda by ste ich mali aj kosiť) a zrazu prídu mechanizmy a všetko mi to rozkopú bez predchádzajúceho upozornenia. Keby som nevedel, že žijem na Slovensku - snáď ani neuverím. Žiadam okamžité vysvetlenie a v konečnom dôsledku, keď i po ukončení prác, uvedenie preddomovej plochy do pôvodného stavu, nie ako to bolo vždy v minulosti, keď som si tieto úpravy musel robiť vo vlastnej réžii, nakoľko boli vždy odfláknuté.

Kosorinský Ján


 
Reakcia na príspevokpridané 19.5.2011 14:17:38

Perfektná informovanosť občana

Dobrý deň pán Kosorinský, starosta Vám nemôže inhneď odpovedať lebo je v dňoch 18. a 19.5. služobne vzdialený. Rozkopávky verejných priestranstiev na Štefánikovej ulici sa robia v rámci realizácie námestia, do rýh sa kladú inžinierske siete. Konkrétne vysvetlenia Vám dá starosta v piatok keď bude v práci.
Za pochopenie ďakujeme.

Hromádková


 
pridané 13.4.2011 17:35:17

Pártání po předcích.

Dobrý den,

Štátny archív v Bratislave našel moje předky, - od r. 1748 až po mojí babičku. Jmenovala Mária Gretsch (Grecsová), narodila se 10. januára 1890 v /Pozsony – Katlócz / Kátlovce. Ve Vídní kolem r. 1910 měla dva syny, z nichž jeden byl mým otcem. Zde moje pátrání končí. Má-li někdo bližší informace, o jejich potomcích které by my mohl poskytnout kontaktujte mě prosím na email: grtsch.k@gmail.com DĚKUJI.

Gretsch Karel


 
pridané 12.4.2011 19:30:40

zábava

dobrý deň, dáka zábava pre mladých sa nechystá? Dakujem za odpoved

obcan


 
Reakcia na príspevokpridané 15.4.2011 15:15:49

Zábava

Dobrý deň! Ak chcete p. občan nejakú zábavú pre mladých bolo by vhodné aby ste prišlí na obecný úrad a dohodli organizáciu takejto zábavy

Eva Hromádková, pracovníčka OcÚ


 
pridané 11.4.2011 13:28:47

IBV

Zdravím-už tretí deň nesvieti osvetlenie v časti IBV


 
pridané 14.2.2011 21:50:55

Prístup do lesa, vysvetlenie pre p. Fridrichovú

Takým volovinám, že som kúpil pozemky, cez ktoré sa chodilo do lesa od obce, veria len tí, ktorí si takéto skutočnosti nevedia overiť v na to zriadených inštitúciach.
Takže pre Vás pani Fridrichová a podobných: existuje napr. Kataster nehnuteľností, Obecný úrad v Lutile kde si nielen v zmysle zákona o slobodnom prístupe k informáciach môžete overiť kto a aký pozemok a od koho a kedy kúpil.
Ja som od obce nekúpil žiadny pozemok, cez ktorý sa chodilo do lesa. Ak tomu neveríte, overte si to /vysvetlil som Vám kde to je možné/ a nerozširujte prosím takéto hlúposti.
Ešte k tomu "... Vaši predkovia" - na to aby ste niečo mohli vlastniť, nemusia to vlastniť Vaši predkovia, veci sa totiž predávajú a kupujú. A to, že ste vstupovali na súkromné pozemky cestou do lesa neznamená, že ste na to mali alebo nebodaj ďalej máte nejaké právo.
To je všetko, čo som považoval za potrebné k týmto nezmyslom povedať.

Miloš Tesák


 
pridané 10.2.2011 17:37:01

Prístup do lesa.

Pán Tesák,dúfam,že mi nechcete tvrdiť,že ten pozemok vlastnili ešte Vaši predkovia.Kúpili Ste ho od obce neskôr,ako sme my chodili cez ten pozemok do lesa.A v tom je problém.Ako Vám mohla obec predať pozemok a znemožniť občanom prístup do lesa?To,že niektorí občania sa správajú neekologicky,len aby ušetrili pár korún za odvoz smetí,je pravda,ale to je problém výchovy a my to ťažko zmeníme.Fridrichová


 
pridané 10.2.2011 12:37:53

Nefungujúci miestny rozhlas a iné

Poslanec z Bottovej má záujem o fungovanie a nie len rozhlasu . Mám pri dome 3 reproduktory a mohol by som povedať , že keď iný počuli dobre ja som sa strhával a hluchol . Aj v iných častiach obce rozhlas nefunguje na 100% a viem , že ob.úrad to rieši a stále sa na novom zariadení vychytávajú chybičky. Ako sa už žiaľ stáva nič nie je perfektné a všetci nemôžu byť uspokojený rovnako a hneď. Mne stačí sedieť v obývačke pri zapnutom televízore a aj počúvať Kazíka z rozhlasu , ale Vy p. Jozef Neznámy musíte vyjsť von na ulicu aby ste ho počuli.
K ostatným témam ako prístup do lesa , odpady sa už tiež poslanci na zastupiteľstve vyjadrili a padli aj konkrétne návrhy. Ja som si však ako nový poslanec všimol , že občan všeobecne je strašne netrpezlivý a iba očakáva čo preňho urobí ob. úrad a že v dnešnej rýchlej dobe ide všetko rýchlo. No je v tom háčik .... peniaze.

Peter Knopp


 
pridané 31.1.2011 16:44:01

Nefungujúci miestny rozhlas

Na Bottovej ulici znova nefunguje miestny rozhlas. Hlásenie počujeme len ako ozvu z vedľajších ulíc. Nie je to prvý raz po zavedení nového miestneho rozhlasu. Na ulici bývajú aj poslanci, ale ich nezáujem je evidentný.

Jozef


 
pridané 31.1.2011 15:48:21

Prístup do lesa

Vážená pani Fridrichová a ostatní čo sa vyjadrovali k tejto téme.
Prístup do lesa Vám nezlikvidoval pán starosta, ako sa mylne domnievate, ale Vaši konkrétni spoluobčania, ktorí si pozemok, cez ktorý sa do lesa chodilo, dlhodobo mýlili so smetiskom. A nakoľko sa ani po rokoch písomných a osobných upozornení stav nemenil, svoj pozemok som musel uzavrieť. Nevšimol som si u nikoho v Lutile, že by otvoril svoju záhradu a ponúkol aby mu tam spoluobčania nosili odpadky - tak som sa presne tak ako ostatní rozhodol chovať aj ja.
Pre ilustráciu, čo sa na pozemok pod vodárňou napr. nosilo: staré vymenené drevené okná z domu aj so sklom, kvadre, tehly a stavebný odpad, sklené a plastové fľaše, množstvo trávy a konárov, igelitky s bežným odpadom s domácností atď. Pred Vianocami sa vyrubovali vianočné stromčeky /často spôsobom že len horná tretina väčšieho stromu/, pozemok bol plný psích výkalov, ktoré nikto po sebe neupratoval. Ten neporiadok som na svoje náklady odpratával ja a jednoducho ma to prestalo baviť.

Miloš Tesák


 
pridané 30.1.2011 13:51:27

Odškodné - spravodlivé?

Už pár týždňov dozadu som tu písala o rozdeľovaní peňazí ľuďom, ktorí boli postihnutí povodňami a do dnes sa mi nikto nevyjadril. Asi môj príspevok nebol veľmi po vôli. Veď z toho zoznamu postihnutých a odškodnených malé percento boli takí ktorí bývajú pri potoku a naozaj utrpeli škody, väčšina boli takí, ktorí na potok ani nedovidia a výška ich odškodného bola viacnásobne vyššia. Prečo?

Mária


 
pridané 11.1.2011 18:53:51

Bioodpad

Pokosenu travu viem spracovat v kompostovisku,ale konare z ovoc.,okrasnych stromov,krikov... na zahrade v radovej zastavbe? Nemyslim,ze vsetci musime mat aj nejaky drvic. Som za skladku. Tí co nie su, tak palia,alebo musia niekde pracne vyvazat.

Roman L.


 
pridané 10.1.2011 14:10:41

Autobosová doprava

Vážený pán starosta.
Neviem,či Ste starostom všetkých občanov Lutily,alebo len pôvodnej časti,lebo my obyvatelia IBV máme pocit,že sme diskriminovaní.A to aj napriek tomu,že veľká časť podielových daní plynie práve od obyvateľov tejto časti Lutily.V poslednej dobe nás riadne rozčúlil nový cestovný poriadok našej prímes.linky,do tvorby ktorého Ste určite mali čo povedať.Pri zástavke IBV je na veľkej časti spojov
ležaté v.Keby som nemala zdravotné problémy s nohou,zorganizujem petíciu.Ďalším problémom je priestor pri cintoríne.Tu by sa tiež pekne vynímala malá parková úprava s lavičkami,kde by si mohli posedieť ľudia ťahajúci nákup z dolnej časti,alebo napr.matky s kočíkom.Dúfam len,že tie kopy hliny tam nie sú natrvalo.Na záver zlatý klinec môjho príspevku.To ,ako Ste nám zlikvidovali prístup do lesa, je hodné do Lampárne.Viacerí občania uvažujeme o pozvaní televízie
Markíza do našej obce.Tých výhrad mám ešte v zásobe,ale to až na budúce.


Mária Fridrichová


 
pridané 7.12.2010 09:50:04

Spolupráca ?

Pani poslankyňa Malová, to čo ste napísali v príspevku "spolupráca" snáď nemyslíte vážne. Na pripomenutie: dňa 16.12. 2009 zasadalo Obecné zastupiteľstvo (OZ) na ktorom poslanci, okrem iného, schvaľovali VZN o poplatkoch a likvidácií odpadu, ktorého som sa ako občan zúčastnil. Toto VZN nehovorilo o likvidácií bioodpadu. Na moju priamu otázku ako likvidovať trávu,konáre a pod. mi nikto z poslancov neodpovedal a všetci vrátane Vás sa pozerali do zeme alebo pred seba. Jediným kto zaujal stanovisko, bol starosta, ktorý povedal že "odpad by sa mal zlikvidovať tam, kde sa vyprodukuje" Nediskutovalo sa ani o jednoduchom návrhu, kde by sa oplotil kus obecného pozemku a raz, alebo dvakrát do týždňa by bol vývozný deň. Ak túto moju účasť na zastupiteľstve považujete "len za sťažovanie a čakanie" a ak s Vašim diskusným príspevkom súhlasia aj ostatní poslanci, je mi Vás úprimne ľúto. Asi som nepochopil o čom je práca poslanca OZ. Pravdepodobne sme volili zle. Apropo, môžete zverejniť na čo máte patent? Toto je jediná možnosť, ako sa široká verejnosť môže dozvedieť skutočnosťi o ktorých nemá ani tušenie.

Anton Matuška


 
pridané 1.12.2010 18:19:44

Spolupráca

Veľmi ma mrzí, že som Vás sklamala, aĺe tým, že som sa stala poslancom Obecného zastupiteľstva som nezískala patent na všetko. Som taký istý občan ako vy. Tiež mi vadia čierne skládky a neporiadok v tajných zákutiach našej obce. Ale tým, že si tu budeme vypisovať sa nič nenapraví. Ja som pri predstavovaní poslancov prosila všetkých našich spoluobčanov, aby prišli na obecné zastupiteľstvo. Potešilo by ma , keby ste prišli aj vy. A neprídte sa len sťažovať a čakať čo vymyslia poslanci, skúste prísť s konkrétnym a zrealizovateľným návrhom ako riešiť odpad v obci a pomôžete nám všetkým.

Z. Malová


 
pridané 1.12.2010 18:06:57

občanovi

Milý občan, veľmi by ma zaujímalo, "kde sú už pár rokov na to vyhradené peniaze". Ja som asi zle informovaný občan Lutily, lebo viem, že peniaze na opravy ciest (myslím kompletné rekonštrukcie) nie sú. A peniaze na "námestie" sú účelovo viazané a nedajú sa použiť na nič iné.

Z. Malová


 
pridané 1.12.2010 11:06:18

Jozef

Prípad okolo odpadu je v našej obci dlho známi ale tí kompetentní akoby zabudli že sú tiež občanmi tejto peknej obci

Jozef


 
pridané 1.12.2010 09:22:07

Problém s odpadom - vzsvetlenie

Som rád, že sa nájde ešte niekto, komu vadí biologický odpad nahadzaný tam kam nepatrí, a navyše sa za svoj názor nehanbí a pod svoj príspevok sa aj podpíše. Ale kveci. Na verejnom zasadnutí obecného zastupiteľstva, kde poslanci schvaľovali nakladanie s odpadmi, sme sa zúčastnili presne štyria občania. V diskusii vtedajší starosta obce, i terajší, povedal "kde sa odpad vyprodukuje, tam sa má aj zlikvidovať" Tým chcem povedať len toľko, že riešenie aj po komunálnych volbách je v nedohľadne, keďže ani jeden z poslancov počas svojho pôsobenia vo funkci, nebol schopný, alebo ochotný vzjadriť svoj postoj v diskusií na danný problem. Jediným poslancom, ktorý prispel do diskusie, je pani Malová a aj to len poďakovaním za zvolenie za poslanca s nádejou, že nás nesklame. S takkýmto prístupom k občanom, ste sklamali nielen vy, ale aj ostatní poslanci OZ navyše, ak niektorí poslanci, alebo ich rodinný príslušníci, vyvážajú bioodpad na miesta, ktoré nie sú na to určené napr. do jarku za tenisovými kurtami. Samozrejme, že problém sa nevyrieši, ak ja a pán Štompf zostaneme osamotení. Preto vyzývam aj ostatných obćanov, ktorým tento problém nie je ľahostajný, aby verejne vyjadrili svoj názor a tým prinútili zodpovedných konať.

Anton Matuška Budovaťeľská 5


 
pridané 30.11.2010 21:52:28

problem s cestami

chcel by som vediet kedy budete opravovat cesty a nie tam robit namestie uz par rokou su nato vyhradene peniaze ale nic sa tu nedeje len kadejake sluby a nic stoho co si mame mi obcania zohnat asfalt a si to dat spravit?

obcan


 
pridané 30.11.2010 14:01:13

Vďaka za Váš hlas.

Všetkým občanom , ktorí mi prejavili dôveru svojím hlasom vo voľbách veľmi pekne ďakujem a budem sa snažiť tento hlas nepremárniť ale ho zúročiť vo Váš prospech s pánom starostom a ostatnými členmi obecného zastupiteľstva.

Kiež by sa aj na iných podujatiach v Lutile zúčastnilo toľko ľudí ako na týchto voľbách čo ma príjemne prekvapilo. Ešte raz vďaka.

Peter Knopp


 
pridané 28.11.2010 20:14:56

problém s odpadom

Nebolo by možné vybudovať v obci zberný dvor?
Tých ktorí vyvážajú odpad ku káplnke neprevychováme, ale niekomu by to pomohlo i za poplatok

Jozef Štompf


 
pridané 28.11.2010 12:57:09

Podakovanie

Ďakujem všetkým , ktorí mi dali hlas vo voľbách do Obecného zastupiteľstva . Dúfam, že Vás nesklamem.

Z. Malová


 
pridané 26.10.2010 08:43:16

Vizitka dediny

nie je len hlavná cesta a obnovené námestie, ale hlavne nové - obnovené prístupové cesty po celej dedine, výsadba a aj údržba menších stromčekov popri chodnikoch, úprava a údržba okolia potoka.

Terka


 
pridané 18.10.2010 20:13:17

Revitalizácia centra

Prečo sa investujú peniaze do námestia a nie napr. do úpravy potoka alebo do ciest

občan


 
pridané 23.8.2010 10:11:47

kanalizácia

Rada by som informáciu, či sa už v Lutile začalo s čistením kanalizácie a kanalizačných vpustí. Na ulici B.Němcovej pribudli domy, ale kanalizácia sa tomu neprispôsobila. Voda jedným kanálom nestíha odtekať a ohrozuje domy na ulici.
A.Kubíková


 
pridané 13.8.2010 13:43:54

obecny rozhlas

Je naozaj nutne aby vyhraval niekedy aj 4krat denne? Je viac otravny ako osozny.

Peter


 
pridané 29.7.2010 10:21:40

kanalizacia

je to preto ,lebo dazdova voda sa odvadza do COV,za ktoru sa dost vela plati.
dazdova voda patri do potoka!!!

m.


 
pridané 8.7.2010 16:18:35

zadkom k obecenstvu

Dobry den pozrela som si fotky z futbalovbeho turnaja a zarazila ma skutocnost ze ked ste odovzdavali pohare boli ste otoceni zadkom k obecenstvu co sa mi teda vobec nepaci.Urcite to ale nebolo umyselne a preto do buducna si dajte pozor.Nevyzera to dobre

Marta


 
pridané 29.5.2010 17:50:53

kanalizacia

po celej stefanikovej ulici sa valila voda prudom a kanale vystrekovali pri zastavke Jednota...takisto cela moyzesova ulica bola pod vodou a voda tiekla po ceste prudom...vsetky kanale po moyzesovej ulici su upchate strkom a inym bordelom...urcite by bolo potrebne vycistit tuto kanalizaciu


 
pridané 28.5.2010 08:11:09

Údržba kanalizácie

Pán občan, ďakujem za príspevok len by bolo potrebné upresniť kde voda strieka, resp. vyráža. aby mohli vodári odstrániť nedostatok. nakoľko oni majú v správe kanalizáciu v obci. Posledné čistenie problémovych usekov sa robilo v r.2004.

Ján Pružina starosta obce


 
pridané 28.5.2010 07:54:00

staré drôty rozhlasu

Pán občan,máte pravdu staré drôty a stĺpy verejného rozhlasu nekrášlia našu obec v tej časti kde je už bezdrôtový rozhlas. Je to už cca 60%.
Stĺpy a drôty sa budú demontovať koncom júna nakoľko pracovníci obce a LITA s.r.o. kosia a zbierajú trávu z verejných priestranstiev a finišujú na dokončení rekonštrukcie domu smútku.

Ján Pružina starosta obce


 
pridané 23.5.2010 15:12:49

Údržba kanalizácie

Dobrý deň vážený pán starosta, zástupcovia spoločnosti LITA s.r.o.,
chcel by som podotknúť, že v období májových daždov sú cestné komunikácie v našej obci doslova potopené pod nánosmi štrku, blata a vody. Ako je možné, že obecná kanalizácia nestíha odoberať množstvo vody, ktoré spadne a pomaly z každého kanála tečie voda opačným smerom ako by mala. (keď netečie tak strieka).
Kedy naposledy sa robila údržba kanlizácie resp. jej čistenie.
Ďakujem za informácie

občan


 
pridané 2.4.2010 15:02:54

stare droty rozhlasu

chcel by som sa spytat na co su este stare droty rozhlasu a aj stary rozhlas stale na stlpoch ked sa zaviedol novy. je to potrebne?? podla mna to len spati nasu dedinu a neplni ziadny ukol.

obcan


 
pridané 30.3.2010 09:07:56

Kurty

Na obecný úrad ešte nepršsla jar? Na kurtoch by sa uz dalo hrat, alebo nie?

Anton Matuška


 
Reakcia na príspevokpridané 30.3.2010 10:29:45

Kurty

Určite aj na obecný úrad prišla už jar, len bolo treba šatne upratať a kurty upraviť. Už je všetko vporiadku a od 1. apríla 2010 budú kurty otvorené.
Prajeme Vám pekné počasie aby ste naše kury využívali čo najviac.
Príjemné prežitie Veľkonočných sviatkov.

Hromádková


 
pridané 9.3.2010 15:27:41

Rozhlas.

Na Bottovej ulici zase nefunguje miestny rozhlas. Prosím pozrite sa na to, lebo vôbec nepočujeme žiadne hlásenie. Ďakujem.

Marta


 
pridané 9.2.2010 19:30:44

Cesta kdo lesa

Ďakujem , že sa to rieši, ja som s Vami o tom nehovoril, nerozprávali sme sa spolu . Predpokladám , že Vás kontaktoval Ľubomír Rajčan.,
Verím, že sa to vyrieši v prospech občanov Lutili aj mňa.

Rado Rajčan


 
Reakcia na príspevokpridané 12.2.2010 17:27:49

Re:Cesta do lesa

Pán Rado Rajčan ospravedlňujem sa Vám o ceste som hovoril s Vašim bratom Ľubomírom,zmýlil som si mená.

Ján Pružina starosta obce


 
pridané 6.2.2010 18:22:29

Chcem sa pridať k poďakovaniu a spýtať sa na prístup do lesa.

Skutočne sa aj ja chcem poďakovať pracovníkom údržby ciest v Lutile za výbornú prácu , Bývam v hornej časti obce a ani raz počas tejto zimy som nemal problém dostať sa so svojim vozidlom domov.
Ešte raz ďakujem.

Tiež by som sa chcel spýtať pána starostu a obecných poslancov ako je to s prístupom do hory po ceste za Podhorskou ulicou, vždy bol prístup po panelovej ceste čo viedla na vodáreň, Občania + turisti tade chodia na vychádzky, na Klapu, na Šibaák... ale po odpredaní pozemku p. Tesákovi
sa tam objavila tabuľa ,, Súkromný pozemok zákaz vstupu,, okrem toho, že zaplotil aj to čo mu nepatrí. Nevadí mi, že tam majú stať domy, ale že nie je voľný prístup do lesa. Obec teraz nemá páku aby to dala do poriadku, keď pozemok predala aj s cestou?

Ďakujem za vyjadrenie.

Rado Rajčan Podhorská 21


 
Reakcia na príspevokpridané 8.2.2010 10:02:27

Chcem sa pridať k poďakovaniu a spýtať sa na prístup do lesa

Vážený pán Rajčan,
potešilo ma Vaše poďakovanie pracovníkom Lita s.r.o., ktorí vykonávajú zimnú údržbu miestnych komunikácií v našej obci.

K duhej časti Vášho príspevku Vám dávam nasledovné stanovisko:
Prístup do lesa sa rieši. Vám som osobne na obecnom úrade niekoľkokrát vysvetľoval, čo sa týka odpredania pozemku p. Tesákovi. Obecné zastupiteľstvo schválilo predaj obecného pozemku bez prístupovej cesty, nakoľko prístupová cesta nebola vo vlastníctve obce, t.z., že ju nemohlo OZ ani predať. Preto Vás prosím, aby ste nazavádzali občanov a aj turistov.
Ďakujem za diskusný príspevok

Ján Pružina, starosta obce


 
pridané 1.2.2010 14:28:54

zimná údržba ciest

Chcem poďakovať vedeniu obce za vzornú zimnú údržbu ciest vo Vašej obci. Hoci nie som obyvateľom obce Lutila, ale každý deň obcou prechádzam. Údržba ciest bola v obci počas náročných dní od 28 -31.01.2010 na veľmi vysokej úrovni. Myslím si, že sa do Vašej obce môžu prísť učit i z iných miest resp. obci. ( kvalitná práca, dobrá technika, komunikácie ktoré má upravovať štát ..........)

Miroslav


 
pridané 19.1.2010 15:08:24

Miestny rozhlas

Miestny rozhlas je po rekonštrukcii.V decembri 2009 sme v časti obce prešli na bezdrótový rozhlas a jeho prevadzka sa musí ešte zabehnúť. Porucha bola odstranená 15.01.2010. Ďakujem za pochopenie.

Ján Pružina, starosta obce


 
pridané 19.1.2010 13:42:43

Most

Most sa nahradí ocelovou lávkou.Realizovať to budeme najneskôr do 30.03.2010
Ďakujem za upozornenie.

Ján Pružina, starosta obce


 
pridané 19.1.2010 12:58:20

Mojim Lienkam

Obyčajné slovo. Pre mňa však veľa znamená. Veľké ĎAKUJEM patrí Vám Lienky, Lutilka, priatelia, starosta a susedia. Bola som jedináčik, ale viem ako sa cíti makovica. Obal plný zrniečok, toľko mám bratov, sestier proste dobrých srdiečok. Ďakujem

Lienka Veronika


 
pridané 13.1.2010 15:38:49

Miestny rozhlas.

Na Bootovej ulici sa nedá počúvať miestny rozhlas. Najprv ho vôbec "nebolo počuť" a teraz tak chrapčí, že sa "nedá počúvať". Dá sa s tým niečo robiť? Ďakujem.

Marta


 
pridané 28.12.2009 16:15:51

most

Blatisti bol cez potok most ktory teraz ked boli dazde zobrala voda a neda sa prest na druhu stranu.Chcem sa spytat ci s tym bude nieco robit obecny urad.

monika.B


 
pridané 16.12.2009 09:35:30

Natasha-web

Vdaka za zaujimave informacie


 
pridané 26.11.2009 19:52:59

Podakovanie

Dobry den.Chcem sa podakovat Polovnemu zdruzeniu Lutila sa fantasticku zabavu ktora sa uskutocnila 21.11.2009.Vyborne sme sa zabavili,pochutnali si na vynikajucej veceri,pobavili sa pri losovani tomboly.Toto podujatie ma uzasnu atmosferu a dufam ze o rok sa uskutocni znova uz teraz sa tesime!Dakujeme rodina Plankenbuchlerova,Hricova,Elesova

Marta


 
pridané 31.10.2009 17:40:39

Starosta

Chlap na správnom mieste. Presne tak by som nazval Vášho starostu Pružinu.
Vždy keď sa stretneme tak je to pre mňa zážitok. Jeho ťah na bránu a energia ktorá z jeho očí srší, keď sa zapáli za nejakým projektom je pozoruhodná. Aj keď si určite toho dosť užije, čo vidno už aj na jeho šedivej hlave, bez ktorej si ho už ani neviem predstaviť. Naše stretnutia nebývajú často, no o to viac sa na ne teším. Môžem povedať, že vždy si z nich niečo odnesiem.
Takže touto cestou ho pozdravujem a prajem mu dostatok energie v jeho práci.

Miroslav Kúdela konateľ firmy K-system


 
pridané 25.10.2009 18:04:18

Katarinska zabava

Dobry den chcem sa opytat ci bude aj tohto roku katarinska zabava a kedy?Dakujem

Marta


 
Reakcia na príspevokpridané 26.10.2009 09:31:45

Katarínska zábava

Katarínska zábava bude 21. novembra 2009. Tak ako vlani bude spojená s ochutnávkou poľovníckych dobrout.
Predaj lístkov bude včas zverejnený.

Hromádková


 
pridané 25.10.2009 15:45:51

ok

pekna dedinka

pali


 
pridané 21.7.2009 13:39:48

Turnaj

Nejaké fotky z fut. turnaja by sa tu nenasli?

J. Mucha


 
pridané 1.7.2009 21:38:16

Country-bál

Vdaka patrí organizátorom country-bálu, všetkým zanieteným koníčkárom, hlavne p. Kickovi, že dokázali zorganizovať tak peknú akciu. Bolo to niečo nové v dedine, verím, že po úspešnom prvom ročníku country bálu pripravia organizátori bál aj budúci rok. Country muzika oslovuje veľa ľudí, čo bolo vidieť aj na plnej sále kultúrneho dobu a na dobrej nálade zúčastnených.

Zdenka Valachová


 
pridané 1.7.2009 09:07:26

Ďalšia pekná akcia v obci

Bravó koníčkari!
Nezvyknem reagovať na to, čo sa udeje v obci, ale teraz musím – chcem. Konečne niečo nové, pekné, nezabudnuteľné. Vďaka organizátorom „Country bálu“ za pekne pripravené podujatie. Bolo sa na čo pozerať, zabaviť sa a myslím, že nie som sama čo budú spomínať na príjemné prostredie.
Teraz píšem za seba.
Ďakujem a pomyslený klobúk dolu. Ja, čo by divák – laik mám príjemný zážitok z úvodu a sprievodnej piesne, kde koník majestátne s krásnou jazdkyňou vošiel na parket tanečnej sály v kultúrnom dome. Nádhera!
Tanečná skupina z Martina – paráda. Taký bol aj bál. Uvoľnení hostia, dobrá hudba. Neviem ako všetko skončilo. Je mi ľúto, musela som predčasne odísť. No a čo dodať? Ďakujem za pekný zážitok. Verím, že nebol posledný.


Veronika Nárožná


 
pridané 12.6.2009 12:55:11

Tráva.

To sa naozaj v Obecnom zastupiteľstve Lutila nenájde nikto, kto by odpovedal občanom na otázky.Páni poslanci a poslankyne to sa o občanov začnete zaujímať zase až pred voľbami.? Asi áno, pretože na doteraz uverejnené príspevky reagoval len starosta a p. Hromádková. Z vás poslancov nikto, čo je smutné, a ja dúfam, že na to občania Lutily v najbližších komunálnych voľbách nezabudnú.

Anton Matuška Budovateľská 5 Lutila


 
pridané 9.6.2009 12:43:13

Pokosená tráva

Ja síce s pokosenú trávu kompostujem, ale viem kde ju niektorí občania dávajú - kopy trávy sú po celej obci popri ceste, pri potoku, pod tenisovými kurtami......

Anton Matuška


 
pridané 8.6.2009 07:57:23

parkovanie pri ihrisku

Mal by som otázku na parkovanie pri futbalovom štadióne. Pokial sa odohráva domáci zápas halavná cesta je ťažko prejazdná resp. je to velmi nebezpečné. Neuvažuje sa s vybudovaním parkovacej plochy ( štrková plocha) pod ihriskom tak aby autá neboli odstavované po hlavnej ceste?
Ďakujem

Občan


 
pridané 5.6.2009 14:22:25

Postreh

Navrhujem zrušiť diskusiu na tejto stránke. Dôvod? Kto je podpísaný je len starosta,p.Hromádková a ešte asi traja, ostatní sú: anonym, človek, lutilčan, xy, pisateľ, čakajúci lutilčan, rodič. Čo to je za diskusia? Mám taký dojem/podľa zákona/, že starosta, ani úrad nemusí odpovedať ononymovi. Ako by mu mohli odpovedať keby napísali list ako anonym, bola by tam adresa?
Toto nie je diskusia. To je čo?

Podpíšem sa ako je zvykom na tejto stránke

človek


 
pridané 31.5.2009 20:33:37

pokosená tráva

tiež mám podobný problém, čo sa týka pokosenej trávy, tiež som už okolo toho niečo zisťoval, prosil by som o odpoveď,


občan Lutily


 
pridané 27.5.2009 08:30:57

Diskusia

Tomuto hovoríte diskusia?5 krát som dával príspevok a stále nič že by cenzúra?!Ale ved som Vás chcel pochváliť a ani to nepúšťate.To Vás nenapadne že dlho ste nemali príspevok asi niečo nie je v poriadku???
Ak nie tak to zrušte!!!

pisatel


 
pridané 22.5.2009 13:38:18

odpady

Potrebujem vedieť kde sa dá vyviesť v Lutile pokosená tráva. Prosím nepíšrte mi, že si mám založiť kompostér atď. Každá obec musí mať zo zákona zberný dvor, alebo určené miesto kde môžu očania dávať bioodpad.
Ďakujem za Info.


 
pridané 22.5.2009 13:07:12

Otázka

Dobrý den,prosim Vás prečo nefunguje diskusia,poslal som 2 príspevky a nič.

Čakajúci lutilčan


 
Reakcia na príspevokpridané 27.5.2009 11:41:49

Prosíme o ospravedlnenie, keďže ja ako správkyňa stránky som mala celý týždeň dovolenku, nedostala som sa na internet, teda nebola som v admine. Už je to vporiadku.
Ďakujem za pochopenie.

Eva Hromádková


 
pridané 11.5.2009 13:54:16

Oslavy

Pán starosta,ďakujeme Vám za perfektný program k 50 výročiu otvorenia kultúrneho domu.Dobre ste to vymysleli, naši boli vynikajúci a tá Ščamba úžasná.Kto tam nebol môže ho mrzieť.
Prajeme vela zdravia a dobrých nápadou.

lutilčania


 
pridané 10.5.2009 16:12:27

Oslavy

Pán starosta,ďakujem za vynikajúci nápad osláviť 50 výročie otvorenia kultúrneho domu.Ďakujem za krásny program všetci boli super,velmi ma prekvapili.Prežili sme neopakovatelný podvečer.Držím palce a prajem vela zdravia,šťastia a dobrých nápadou Vám ako aj všetkým učinkujúcim.

lutilčan


 
pridané 27.4.2009 21:51:35

Pre všetkých občanov obce

Dobrý deň!
Chcem všetkým občanom obce Lutila povedať, že môžu byť radi, že majú takého starostu akého majú. Buďte radi robí všetko preto, aby sa vaša obec zveľaďovala, aby bola zmodernizovaná. Vy tu riešite nepodstatné veci, všetko hádžete na starostu obce, alebo na pracovníkov úradu. Nikdy ste sa nezamysleli, že aj vy môžte robiť chyby? Viete len komentovať, kritizovať, ale vlastné návrhy a podnety pre zefektívnenie neviete podať. Keď ste takí hrdinovia, tak kandidujte vo voľbách a skúste si to. Priznajte si to nevydržali by ste to. Máte super starostu, tak s ním spolupracujte a komunikujte a budete mať ešte krajšiu dedinu.

človek


 
pridané 31.3.2009 08:40:23

Re: Pamätník

Tabuľa je vyhotovená od konca decembra 2008 ako imitácia mosadze, ale je vyrobená z plastu aby nelákala zberateľov druhotných surovín. Na skalu sa bude upevňovať pomocou špeciálneho lepidla, načo treba ustálenú teplotu minimálne 15 stupňov. Verím, že do konca apríla sa nám ju podarí inštalovať.

Ján Pružina, starosta obce


 
pridané 29.3.2009 21:54:10

Pamätník

Pán starosta dokedy ešte bude pamätník na začiatku obce bez tabule už by ste to mohli spraviť nech to nejako vyzerá

J


 
pridané 27.3.2009 08:29:29

Re: porucha vodovodu

Vážený lutilčan, máte pravdu, porucha je od konca novembra kedy som ju nahláseil vodárom. Začiatkom decembra 2008 vykopali jamu za oporným múrom a žiadny únik vody nezistili. Odvtedy sa nedeje nič. Niekoľkokrát som to urgoval, naposledy 23.3.2009 po prečítaní Vášho príspevku. Je piatok a nedeje sa nič. Písomne oznámim vedeniu Vodárenskej spoločnosti o pretrvávajúcom probléme. Verím, že sa to už potom konečne začne riešiť. Čo sa týka úniku vody, platiť ju nebudú spotrebitelia, ale je to čistá strata Vodárenskej spoločnosti.
Ďakujem Vám za príspevok a teším sa, že nie je Vám dianie v obci ľahostajné.

Ján Pružina, starosta obce


 
pridané 27.3.2009 07:42:23

Re:web stranka

Važený lutilčan, ďakujeme za podporu a povzbudenie. Web stránku realizujeme v zmysle výnosu č. MF 013261/2008-132. Radi by sme prijali návrhy od návštevnikov našej stranky. Stále je čo zlepšovať.

Ján Pružina, starosta obce


 
pridané 22.3.2009 21:33:06

Porucha vodovodu

Pán starosta,na ul.Štefánikovej pri tzv. murovanom moste už od konca novembra 2008 tečie voda s vodovodu!Do kedy to ešte bude trvať?Kto to zaplatí?Tlak máme nízky a nikoho to netrápi.

lutilčan


 
pridané 19.3.2009 17:45:11

web stránka

Dobrý den,prekvapili ste ma s novou úpravou našej stranky velmi sa mi páči a už to bolo aj potrebné.Určite ju ešte vylepšíte.Prajem Vám pán starosta a pracovníčkam obecného úradu vela zdaru a dobrých nápadov.
Ďakujem

Lutilčan


 
pridané 2.3.2009 15:48:58

pinpong

prečo sa u vás nepodporuje pinpong , či je problém v zložení družstva

robo


 
Reakcia na príspevokpridané 2.3.2009 16:23:41

Pinpong v obci Lutila má pod patronátom p. Metod Búgel, mobil 0910256287. Hrá sa každý pondelok podvečer v kultúrnom dome. Predchádzajúce roky Lutila hrala aj okresnú súťaž v stolnom tenise. Tento súťažný ročník sa neprihlásili pre nedostatok hráčov.

Hromádková


 
pridané 12.1.2009 13:33:20

maškarný ples

Chcem sa poďakovať ako rodič za perfekne zorganizovaný maškarný ples pre deti na ľade, ktorý sa konal 10.01.2009. Organizátorom prajem veľa úspešných akcií. Pám starosta máte byť na čo hrdý.

rodič


 
pridané 26.12.2008 22:11:41

separovaný odpad - papier

Dobrý deň, chcela by som sa informovať, či by nebolo možné zbierať papier - ako druhotnú surovinu, tak ako je v obci zabezpečovaný zber plastov.
Dokonca som počula, že v niektorých dedinách je zber papiera zabezpečovaný tak, že za každých 10 kg papier je na výmenu ponúknutý 1 kotúč toaletného papiera (10 kg krát 0,50 Sk).

Véberová Ivona


 
pridané 28.11.2008 16:00:01

skúška

Neviem dostať príspevok diskusie prečo?

prispievatel?


 
pridané 21.10.2008 20:29:32

nahodou lutila je pekna dedina no nie?

:)


 
pridané 18.10.2008 17:23:21

spaľovanie odpadu

Dobrý deň, milá občianka Lutily, nie som ani hnusný, ani pokrytecký, som len obyčajný človek, skutočne som neurobil nič zlé v živote, čo by ma mohlo mrzieť a dokonca nemám ešte ani 30 rokov, takže zrejme ešte nie som ani starý. Prepokladám, že máte tak 17- 23 rokov, pretože ešte zrejme neviete o čom život vôbec je. Pretože veľa cestujem, som len málo na Slovensku, ale stále keď sem prídem, čím ďalej tým viac žasnem. Keby sa tento prípad stal v Anglicku, alebo v Amerike, bez rozdielu o koho ide, v tomto prípade kto pálil odpad, by dostal mastnú pokutu a verejno-prospešné práce. A tu? Ešte dostanem vynadané, že čo som si to vôbec dovolil. Veľa šťastia v živote. Dovidenia.

občan Lutily


 
pridané 9.10.2008 20:39:03

moj nazor

asi prvy krat som si zacala citat tuto diskusiu a nedalo mi sem nenapisat.neda mi citat prispevky kde starsi obcania stale kritizuju mladez.ked sa na to pozru objektivne tak nie sme o nic horsi ako oni.ze mladez sa len oziera?tak sa skuste pozriet do starej krcmi a uvidite kolky ludia sa tam ozieraju denodenne.a su to starsi.mladez ma cas sa zabavat len cez vikendy a aj to sa vam uz nepaci?skuste sa zamysliet.starsi clovek sa cely den doma nudi a tak ide do krcmi na pivo a poldecak.no mladez chodi cez tyzden do skoly a poniektory do prace.tak na zabavu ostava cas len cez vikend.a aky bordel?este som nevidela ze by sme my mlady spravili daky bordel.par krat sa stalo ze boli prehodene smene kose ale chodia sem aj ziarcania.tak preco sudite ked nepoznate fakty?a dalsia vec.mladez kolko vela spravila pre tuto obec ale to nikto nevidi.pan starosta dobre spomenul lutilienku.vsetky vystupenia ktore sa konali konkretne pre vas dochodcov sme spravili vela.dychovka lutilka, stavanie maja...mladez toho spravila podla mna dost.a co spravili dochodcovia pre nas?nic.este aj to malo co tu mame povolene nam chcu zakazat.zrusili tu klub, starsim ludom vadi ze vysedavame na zastavkach. tak potom nam nic ine neostava len sedet v krcme! velmi ma mrzi ze v tejto dedine ziju taky sebecky ludia.podaktori.dochodcom sa stale organizuju vylety, dochodci maju telocvicnu,ale ked my daco chceme tak NIE! potom vravite ze mlades za nezapaja do kultury.ale do akej ked pre nas nic neni?co sa mame zapojit do klubu dochodcov???ved je to chore!a este jedna vec.je az neuveritelne ze tu v dedine su aj taky hnusny a pokrytecky ludia ktory dokazu menovite zalovat na inych.podotykam na to spalovanie odpadu.ak ste videli ze spaluje tak preco to tu vravite takto verejne?vy ste nikdy nic zle nespravili?no a takyto priklad nam davaju starsi ze?mame bonzovat?mame sa hadat?ubohe.trochu som sa rozpisala ale uz mam naozaj dost toho ako starsi vidia na mladezi len to zle ale na seba sa nepozru!

obcanka lutili


 
Reakcia na príspevokpridané 20.10.2008 14:38:07

Milá spoluobčianka Lutily!
Chcem reagovať na Tvoj diskusný príspevok. V prvom rade Ti chcem povedať, že z Tvojho príspevku nie je ani trochu jasné ,čo by mladí v Lutile chceli, o čo Ti vlastne ide. Len útočíš.
Teraz konkrétne:
Som predsedníčka občianskeho združenia Lutilienka a tiež pracovníčka obecného úradu, takže dosť do týchto vecí vidím.
Všetko čo sa v obci robí ,sa robí pre všetkých, teda starších občanov a aj mladých. Tak isto ak Klub dôchodcov organizuje zájazd, môžu sa ho zúčastniť všetci občania a aj mladí ľudia. Nikdy a nikde nebolo povedané, že na nejakú akciu môže ísť len určitá skupina ľudí. To sa týka aj cvičenia. Ak si občianka Lutily, vieš, že v obci telocvičňa nie je, ale cvičí sa v Kultúrnom dome. A tohto cvičenia sa môžeš zúčastniť aj ty a ktokoľvek, kto má záujem.
K programom, ktoré pripravuje občianske združenie Lutilienka.
Sme rady, že sa do týchto programov zapája niekoľko mladých dievčat a mohlo by sa aj viac. Veríme, že ich to baví, že sa voľačo naučia a možno budú v našej práci aj niektoré pokračovať. Občianske združenie Lutilienka je otvorené všetkým občanom.
Pre mladých bolo otvorené ICM, bez pričinenia mladých. Môžu sa tam stretávať, vzdelávať, možno vzájomne riešiť rôzne problémy a otázky. Ako občianka Lutily vieš, že ICM je v priestoroch bývalého Klubu mladých, ktorý si nechali mladí vyhorieť.
Nakoniec sa Ťa chcem opýtať: „Čo spravili mladí pre obec, pre druhých občanov, ale aj pre seba sami, bez pomoci starších?“ A mohli by. Ak máš nápady, nejakú predstavu čo by mladí chceli v Lutile robiť, prečo neprídeš, trebárs za mnou, alebo za niektorou členkou nášho združenia? Možno by sa niečo mohlo zmeniť.
A nakoniec budem aj trochu zlá. Ak chceš verejne diskutovať písomnou formou, daj si záležať na pravopise. Aj to o niečom svedčí.
Ja by som sa na Tvojom mieste aj podpísala ak sa za svoj názor nehanbím.

Hromádková


 
pridané 12.9.2008 08:51:51

spaľovanie odpadu

tento týždeň určite pálil odpad vo svojej záhrade pán Spišák, pretože bolo vidieť až pod horou, pri vodárni, kde som práve bol na prechádzke so psom, smradľavý dym. Nerozumiem tomu, ako je to možné, že sú medzi nami aj ľudia, ktorým nezáleží ani na sebe, čo dýchajú, nieto ešte obťažujú aj iných ľudí a zvieratá. Ako treba postupovať v takomto prípade? Môžem privolať hasičov?

xyz


 
pridané 10.9.2008 22:58:20

spaľovanie odpadu

dokonca poznám aj takých, ktorí pália aj plasty, pretože je zaťažko vykladať 2x do mesiaca vrecia, ktoré dostanú zadarmo, aby im niekto spred brány tie vrecia zobral a odviezol - tiež zadarmo tam, kde patria.

tiež lutilčan


 
pridané 8.9.2008 19:36:20

odpady

to je asi zly vtip,ze na dedine si nemozem spalit zemikovu vnat.

an


 
pridané 26.7.2008 07:43:03

Diskotéka

Vydýchol som si keď som sa dozvedel že v Lutile diskotéky nestojá za nič,môžem kludne spávať.

tiež občan


 
pridané 24.7.2008 19:43:17

diskoteka

najlepsie bude ked tu uz ani nebude diskoteka uz je to moj a väščiny osobny pohlad uz len za salu sa kolko penazi musi dat to mozme ist rovno na riadnu party napr. do zvolena kde je vstupne minimum a nie ako v tejto sprostej dedine o nieco prosit....aj tak tu tie diskoteky nemaju ziadnu uroven... fuuuuj

obcania


 
pridané 20.7.2008 17:09:30

ZABAVA

CHCEM A SPYTAT CI NEBUDE DAKA DISKOTEKA V NAJBLIZSOM OBDOBI

ANONYMUS


 
pridané 25.4.2008 09:35:37

Život mladých v našej dedine

Chcel by som týmto reagovať aj na príspevok o pár riadkov nižšie...to čo ste pán starosta spomenuli bolo asi tak všetko čo tí mladí u nás robia..a to je len malá hŕstka mladých ľudí..zvyšok sa s prepáčením dennodenne "ožiera" a následne robia bordel..ja ako už postarší človek tomu do istej miery chápem...ved aj my sme boli mladí,ale čo je veľa to je veľa..môj názor je taký,že ak niečo chcú musia preto aj niečo adekvátne urobiť..veď ako sa hovorí..bez prácenie sú koláče. ďakujem

J.D.


 
pridané 7.4.2008 20:19:33

Tenis

Ďakujem OZ za promtnú odpoveď formou nového upraveného cenníka za používanie tenisových kurtov a som pripravený kedykoľvek konštruktívne diskutovať o možných zlepšeniach prevádzky tenisových kurtov. Vážim si, že sa OZ snaží vyjsť svojim občanom v ústrety. Kontakt : anton_matuska@post.sk

Anton Matuška


 
pridané 6.4.2008 19:12:20

Tenis

Chcem sa spýtať poslancov OZ čo bolo dôvodom odhlasovania tak drastického zvýšenia cien ( až do 50% ) za použite tenisových kurtov a zrušenia zľavy pre mládež od 15 do 18 rokov.

Anton Matuška


 
pridané 7.3.2008 16:15:04

pan Starosta strasne dlho uz nebola ziadna discoteka a v poslednej dost dlhej dobe ste nic nespravili pre mladez. kedy to chcete napravit?? A ake pravidla su v Borinke, ked krcmarky chcu pit tak je otvorena aj do rana inokedy sa zatvara o 21:00 mozte mi to prosim vysvetlit??

anonym


 
Reakcia na príspevokpridané 20.3.2008 15:25:08

Pán anoným,
moju odpoveď začnem otázkou: "Čo mládež urobila pre obec, resp. pre mládež a tým aj pre seba?" Podľa mňa vcelku nič, ak nerátam mladých, ktorí sa ochotne zapájajú do práce občianskeho združenia Lutilienka, mladých členov dychovej hudby Lutilka a mladých športovcov. Zatiaľ vždy sa dožadujete len diskotéky, ktorá je jediné čo Vám chýba a o kultúrnosti, ktorej sa dá prinajmenšom pochybovať. Veľmi ťažko sa to niekomu organizuje, keď nevie zaručiť poriadok a kultúrnosť. Ešte sú tu mladí ľudia, ktorí rozbiehajú Informačné centrum mladých v Lutile, ktorí získali aj podporu obecného zastupiteľstvo po predstavení projektu a môžu sa už aj pochváliť prvým úspechom nakoľko 4.4.2008 slávnostne otvoria ICM.
Ale aby som sa vrátil k vašej diskotéke, viete kde ma najdete, som ochotný na túto tému diskutovať. K ďalšiej časti Vašej otázky, čo sa týka pravidiel v Borinke, sa musíte obrátiť na prevádzkovateľov. Majú schválené otváracie hodiny a tie sú povinní dodržiavať. Predĺžiť prevádzkové hodiny môžu len na základe povolenia.

Starosta obce Ján Pružina


 
pridané 23.1.2008 14:08:00

INFO

Rada by som sa informovala podla akých pravidiel sa zobrazujú príspevky do diskusie?

prispievatel


 
Reakcia na príspevokpridané 10.3.2008 11:42:23

Všetky diskusné príspevky, ktoré e-malilovou poštou prídu sa zverejňujú. Keďže od Vás prišiel tento príspevok a žiadny iný tak bol zverejnený len tento. Treba si dať pozor pri zadávaní kódu pri správe, aby bola doručená.
Veríme, že sa to viac nestane a všetky vaše príspevky do diskusie sa nájdu.
Ďakujeme za pripomienku.

Hromádková


 
pridané 27.10.2007 19:43:29

Otázka

Pán starosta,VZN o užívaní verejného priestranstva sa nemusí dodržiavať?Nechodíte po obci pokial viem tak ano, ale asi nevidíte čo je na uliciach Lesná,Moyzesova,Podhorská,Gazdovska strašné,zaujma ma kolko a či vôbec platia občania za záber.Kontajnery to je strašné to pracovníci Vami ospevovanej LITA s.r.o. nevedia spraviť poriadok?Skôr sa im nechce,lepšie je byť zašitý v dielni.Urobte už niečo,lebo zatial sú to len sluby

občan


 
Reakcia na príspevokpridané 7.11.2007 15:22:10

Vážený občan,
VZN o užívaní verejného priestranstva sa samozrejme musí dodržiavať , i keď musím konštatovať, že neplatí to pre všetkých našich občanov. Urobil som obhliadku celej našej obce a v najbližších dňoch dostanú občania upozornenie na dodržiavanie VZN.
Kontajnery?! To je strašné!
Máte pravdu, je okolo nich neustále veľký neporiadok, ale ten neporiadok je aj s prispením našich občanv a pracovníci LITA s.r.o. podľa môjho názoru nie sú v stave udržať poriadok nakoľko kým obídu celú obec, tak pri prvom kontajnery už je znovu neporiadok. Kontajnery sú preplňované lebo si dovolím tvrdiť, že v kontajneroch je viac ako 50 % odpadu, ktorý by sa mal likvidovať prostredníctvom separovaného zberu a vlastných kukanádob.
Ďakujem za otázku.

Ján Pružina starosta obce


 
pridané 25.9.2007 14:57:12

kompostovanie

Pekne to napísal kompostujúci občan každý nech sa popasuje so svojim odpadom sám.A tak to aj vyzerá stačí sa prejsť popri potoku alebo za záhrady a čo tam vidieť? kopy buriny a odpadu zo záhrad,alebo tí odvážnejší pália- ved ten smrad sa šíri po okolí a nedá sa necítiť.Určite sme aj takí čo kompostujeme.Ved každý sa s tým pasuje ako vie.

občan


 
pridané 20.8.2007 09:19:08

Kompostovanie

Ja kompostujem všetko a nemám problém.Buriny trhám a kosím keď ešte nemajú semeno a ešte pri správnom kompostovaní vzniká teplota až 65 stupnov a ta zničí všetko škodlivé.Každý nech sa popasuje so svojím odpadom,ja obecný urad nepotrebujem

kompostujúci občan


 
pridané 18.8.2007 15:42:35

Asi som zaspal prazdniny a ostatok... :-)

Prosím Vás... neviete mi niekto povedať či v našej rodnej Lutile niekedy ešte bude fungovať KLUB ??? či už nie ? lebo viem že určite by to potešilo dosť "mladých" a aj mladých ľudí z obce, vrátane mna samozrejme :) PS: kde je problém ked neexistuje klub?

Mladý z Lutili :-)


 
pridané 16.8.2007 22:33:19

otázka

chcel by som sa opýtať kam s bioodpadom.Nie všetka tráva je vhodná na kompost tak by ma zaujímalo ako to riešia ostatní spoluobčania, lebo my máme s tým veľké problémy.Predsa na záhrade to ostať nemôže,ostatná likvidácia je zakázaná..Pomôže obecný úrad?.Dakujem

občan


 
pridané 6.8.2007 14:11:11

Otazka na p. starostu

Dobry den, vcera niekto na zaciatku obce palil plasty pri potoku....Cely ohrad bol zasmradeny, aj v dome som mal smrad.....Bolo to pri potoku, dakde medzi druhym a tretim domomom od tabule.....Da sa s tym nieco robit?....Nieje to prvy krat....Dakujem za odpoved.....

obcan


 
Reakcia na príspevokpridané 8.8.2007 08:44:31

Vážený občan, ďakujem za pipomienku, len ma mrzí, že je anonýmna a na anonýmneho porušvateľa, i keď som presvedčený, že meno dotyčnej osoby Vám je známe. Využívam aj túto možnosť a upozorňujem porušovateľa, ale aj všetkých našich občanov a aj občanov, ktorí majú nehnuteľnosť v katastri našej obce, že je zakázané spalovanie odpadov akéhokoľvek druhu.

Ján Pružina, starosta obce


 
pridané 1.7.2007 00:30:29

otazka

Dobry den chcel by som sa opytat, kedy bude v Lutile opat futbalovy turnaj, ak vobec bude. Dakujem

Ivan Bublak ml.


 
Reakcia na príspevokpridané 3.7.2007 12:50:09

Futbalový turnaj bude 8.7., t.j. v nedeľu. Pozvané sú mužstvá: Banská Štiavnica, Lad. Vieska, Lovčica-Trubín.
Hneď ráno o 9,00 hod. bude hrať Lutila : Lovčica-Trubín a potom Banská Štiavnica : Lad. Vieska.
Tradične budú hurky, klobásky a guláš.

Hromádková


 
pridané 19.6.2007 07:57:16

Farní úřad

Dobrý den,moje prababička(Margita Roobová) pocházela z Lutily..Dozvěděla jsem se,že jsme jako děti byli u Vás se sestrou křtěné a křestní listy jsou uložené na Vašem farním úřadě..Ráda bych získala telefonní číslo na Vaši farnost,nebo radu,kde onu skutečnost zjistit.Předem mnohokrát děkuji.

MgA.Michaela Vymazalová


 
Reakcia na príspevokpridané 20.6.2007 08:21:47

Dobrý deň,
Na farský úrad v Lutile je č. tel. na pevnú linku - 045/6739 228. V prípade neúspechu skontaktovať sa s pánom farárom môžte zavolať na obecný úrad - tel.č. 045/6739 326

Hromádková


 
pridané 12.6.2007 21:15:26

Otázka

Chcel by som sa opýtať,prečo nie je v Lutile svetelná tabula na futbalovom ihrisku. Veľmi by to tam prispelo a zatraktívnilo by to lutilský futbal.Nedalo by sa s tým niečo urobiť?

Občan Lutily


 
Reakcia na príspevokpridané 14.6.2007 09:04:46

Ďakujeme za diskusný príspevok. Futbalový funkcionári sú si vedomí toho, že svetelná tabuľa by zatraktívnila štadión. Futbalový štadión je majetkom Obce Lutila. Obecným zastupiteľstvom bola schválená finančná čiastka v rozpočte obce na údržbu štadióna, na mzdu správcu a ďalšie nutné výdavky. Nateraz nie je možné viac finančných prostriedkov použiť z rozpočtu obce na futbalový štadión.

E. Hromádková


 
pridané 10.6.2007 22:22:54

pozdrav

Zdravim vas vsetkych coskoro sa uvidime
konecne

Ivan Bublak ml.


 
pridané 8.6.2007 22:56:02

Futbal dorastencov

Dobrý.Ja by som sa chcel spýtať či aj sezónu 2007/2008 bude hrať mužstvo dorastencov hrať V.ligu skupinu C alebo pôjdu do I.triedy.Dakujem.

Občan Lutily


 
Reakcia na príspevokpridané 12.6.2007 12:57:59

Veríme, že sa nám podarí udržať mužstvo v V. lige. Všetko záleží od dostatčného počtu hráčov. Z dorastu odchádza 5 hráčov a je potrebné nájsť adekvátnu náhradu. Vo výhľade je aj nový tréner p. Milan Dvonč, dlhoročný hráč v Žiari nad Hronom a niekoľko ročný tréner mladých v Žiari. Ak poznáš nejakých chlapcov, ktorí majú záujem o futbal, treba ich získať a prísť s nimi na ihrisko v Lutile.

E. Hromádková


 
pridané 24.5.2007 08:12:04

RE:Starostovi

Mrzí ma že ste sa nemohli so mnou stretnúť.Ponúkam ďalšiu možnosť na strenutie ktore si dohodnime cez tlf.0903 514 423 priamo so mnou, spoločne budeme hladať riešenie.

Ján Pružina starosta obce


 
pridané 6.5.2007 16:02:12

starostovi

Dobrý deň. Viac krát sme sa s Vami skúšali stretnut ale nejak nikdy nebol čas z Vašej strany. Sme začínajúca kapela a nemáme kde hrávať, tak zatial hrávame v gáráži a susedom to velmi nevihovuje. Preto sme sa touto cestou chceli spýtať či by sa nenašlo nejaké miesto kde by sme mohli hrávať. Za odpoveď vopred ďakujeme

občan


 
pridané 11.4.2007 18:58:25

Otázka pre p.Hromádkovú

Stránka www.lutila.sk je pekná.Ale chýba mi tam viacej obrázkov,napr. čo sa týka futbalu.Nedalo by sa to niejako vyriešiť?Pýtam sa to preto,lebo futbalové mužstvo dospelích ale aj dorastencov podáva pekné výkony.

Občan Lutily


 
Reakcia na príspevokpridané 12.4.2007 08:31:06

Ďakujem za príspevok. Budeme sa snažiť dávať fotkyna stránku priamo zo stretnutí .

Hromádková


 
pridané 13.3.2007 08:24:43

Tenis

Kedy sa otvoria tenisové kurty?

Anton Matuška


 
Reakcia na príspevokpridané 13.3.2007 10:57:28

Tenisové kurty sú otvorené od 14.3.2007. Objednať si ich môžte u pána Zdenka Čierneho mobil - 0910993398.
Cenník je platný tak ako vlani.

Hromádková


 
pridané 5.3.2007 09:38:25

separovaný zber.

Pán starosta, môžete mi povedať akú sumu ročne zinkasuje OU za separovaný zber.
Ďakujem.
i

občan Lutili


 
Reakcia na príspevokpridané 5.3.2007 11:23:30

Separovaný zber

Vážený občan Lutily, za minulý rok boli celkové príjmy za komunálne odpady a drobné stavebné odpady vo výške 395 485 ,-- Sk, z čoho príjmy za separovaný zber boli vo výške 19 902,-- Sk. Celkové náklady boli vo výške 389 951,-- Sk. Prebytok vo výške 5 534,-- Sk sa môže použiť len na likvidáciu komunálneho odpadu a drobného stravebného odpadu a separáciu odpadu v roku 2007. Ďakujem za otázku. S pozdravom

Ján Pružina starosta obce


 
pridané 6.12.2006 15:44:39

Re:volby

Ďakujem za gratuláciu,budem sa snažiť aby Lutila bola krajšia spolu s poslancami ktorým aj ja gratulujem k zvoleniu.

Ján Pružina starosta obce


 
pridané 3.12.2006 17:12:52

Volby

Pán starosta,gratulujem Vám k zvoleniu za starostu a prajem Vám aby sa Vám darilo aspon tak ako do teraz nech naša Lutila rozkvitá.Gratulujem aj poslancom ktorí nas budu zastupovať.

volič


 
pridané 10.10.2006 09:23:12

Nová cesta

Pán starosta jazdí sa nám veľmi dobre po novej ceste.Želám vám aj celému kolektívu veľa úspechov.

Lutilčianka


 
pridané 19.9.2006 12:27:17

Otazka na p.Hromádkovú

Nedala by sa uskutocnit verejna zbierka na futbalovu casomieru? Kazdy kto chce by prispel, to je jedno akou vyskou hotovosti. Urna by mohla byt zakazdym na futbale pri vstupnom, resp. cez tyzden v krcme alebo v borinke. Neviem ale ci je to z pravneho hladiska mozne.Ale casomiera by bola vlastne pre nas, domacich.
Dakujem

fanúšik futbalu


 
Reakcia na príspevokpridané 12.10.2006 09:12:51

Elektronický výsledkový panel

Po predložení niekoľkých ponúk sme zistili, že najlacnejší elektronický výsledkový panel je
prenosný panel s číslami do 9 stojí 19 900,– Sk bez DPH
Z pevných panelov bol najlacnejší s číslami do 9, ktorý stojí 39 000,– Sk bez DPH
Výdavky na udržanie 3 mužstiev v obci sú vysoké a musíme osloviť niekoľko sponzorov, aby sme tieto mužstvá udržali na takej úrovni ako sú. Finančné prostriedky nám treba na výbavu futbalistov (dresy a kopačky), na odmeny rozhodcom, na réžiu futbalového štadióna a ďalšie výdavky spojené s existenciou týchto 3 mužstiev (žiaci, dorast a dospelí).
Určite by takéto zariadenie zatraktívnilo náš futbalový štadión a zvýšilo by počet návštevníkov futbalových zápasov. Veríme, že sa nájdu sponzori, ktorí by prispeli na kúpu takéhoto zariadenia, ale tiež finančne môžu prispieť aj naši fanúšikovia a to tak, že v roku 2007 poukážu 2 % z príjmu na Obecný športový klub v Lutile.

Eva Hromádková


 
pridané 8.9.2006 12:53:30

Viac fotogalerie

Vazeny predstavitelia obce Lutila, po prezreni vasej stranky by ste mohli dat viac fotiek z okolia obce Lutila. Nemate za co hambyt mate tam krasnu prirodu a je skoda ju nezverejnit.

Byvali obcan


 
pridané 7.9.2006 11:56:13

Otazka na p.starostu

Chcem sa opýtať, či by sa nemohol papier na separaciu zbierať podobným spôsobom ako sklo, do nejakého kontajnera. Kontajner by bol vlastne nepretržite k dispozícii pre všetkých. Podľa mňa nieje pre väčšinu vyhovujúce odkladať papier doma, potom ho 2x do roka odovzdať. Viem že je možno problém, kontajner by mal byť asi pod strechou....Ale niečo by sa mohlo vymyslieť.
Ďakujem za odpoveď.

občan Lutily


 
Reakcia na príspevokpridané 11.9.2006 09:40:02

Otázka

Vážený pán občan Lutily, máte pravdu, že najväčším problémom na zber papiera je kontajner, ktorý by bol prekrytý, pretože papier nesmie navlhnúť. Táto otázka je už druhá v diskusii a budeme sa s ňou zaoberať. Budeme sa snažiť taký kontajner pre obec zadovážiť.
Ďakujem Vám za podnetný príspevok.

Ján Pružina


 
pridané 16.8.2006 10:26:00

Otázka

Chcem sa opýtať, či by sa nemohol papier na separaciu zbierať podobným spôsobom ako sklo, do nejakého kontajnera. Kontajner by bol vlastne nepretržite k dispozícii pre všetkých. Podľa mňa nieje pre väčšinu vyhovujúce odkladať papier doma, potom ho 2x do roka odovzdať. Viem že je možno problém, kontajner by mal byť asi pod strechou....Ale niečo by sa mohlo vymyslieť.
Ďakujem za odpoveď.

občan Lutily


 
pridané 29.6.2006 15:57:50

Lutilský prameň

Nové číslo Lutilského prameňa 2/ 2006 z 30.6.2006, je ako zazipovaný .pdf súbor zavesený aj na www.vox.sk.


 
pridané 31.5.2006 18:08:03

ach boze tato dedina je nieco hrozne nic sa tu pre tu nasu mladez nekona ved sa uz ani necudujem preco vsetci mlady odchadzaju sa zabavat do ziaru ved uz im doprajte daku diskoteku ved niekto zomrie a vistrieda na s kto asi no ved predsa nasa mladez a ked to takto bude pokracovat tak sa vsetci odstahuju a potom.....keby ste im utŕobili take prekvapenie ze by ste im navrhli ci by nerobili daku diskoteku trebars na konci sk. roka ved by sa im to konecne uz aj zislo ak nesuhlasite s mojim nazorom tak poprosim o vyjadrenie sa na tuto temu ale dajte na moj nazor radim vam dobre kym je este cas.dakujem za VYJADRENIE..................

dlhodobi obcan alebo obcania dediny radim dobre!!!!!!!!!


 
pridané 14.5.2006 19:02:52

Lutilský prameň

Ľudia, nerozčulujte sa na panu Hromádkovú. Noviny sme po prvýkrát, pokusne, skúšali vypustiť v .pdf formáte. Tak, ako v skutočnosti vyzerá printová verzia. Z nejakého dôvodu sú umiestnené na serveri webov Slovenska zazipované, problémov s otvorením teda môže byť viac. Buď absencia unzip programu, alebo chýbajúci Acrobat v počítači. Alebo čosi medzi nebom a zemou, resp. medzi stoličkou a klávesnicou... Z troch našich počítačov sa dajú normálne otvoriť. Ak s tým má niekto problém, umiestnil som ich aj na našom serveri vydavateľstva Vox, teda nezávisle od webov SK, priamo v .pdf formáte. Ktorý normálne otvára napriamo. Ak to niekomu nepôjde, nemá nainštalovaný Acrobat Reader (dá sa stiahnuť kdekoľvek, cez Google napr.). Lutiský prameň je aj na tejto adrese, vľavo na lište, pod Alianciou Fair Play:
www.vox.sk

Vopravil, VOX Žiar nad Hronom


 
pridané 7.5.2006 19:26:59

Re: noviny

Vazeny citatel,

priklanam sa na stranu pani Hromadkovej, problem bude pravdepodobne vo Vasom pocitaci, nakolko pred chvilkou sa mi bez problemov tieto noviny podarilo stiahnut (cez Orange na notebook). Bez problemov som otvoril Lutilský_prameň.zip ako aj v nom zabaleny LUTILA06pdfsubor.pdf.
Problem by mohol byt vo verzii pakovacieho programu Winzip, nakolko starsie Winzip programy maju s otvaranim ZIP-ov vytvorenych vyssimi verziami problemy. Skuste nainstalovat novsiu verziu Winzip-u.

P.S. Ja som to otvoril vo Winzip 9.0 a Adobe Reader 7.0.5 bez najmensich problemov.

S pozdravom

Vlado A.


 
pridané 7.5.2006 11:31:08

vazena pani...niesom blby ze by som s pocitacom nevedel pracovat..dobre viem ze subory pdf sa daju otvarat v acrobat readeri...ale to nieje moj problem pisal som vam ze mi ten stiahnuty zip subor nejde ROZBALIT!!
tak vas prosim o uploadnutie bud len toho .pdf suboru alebo nejakeho FUNKCNEHO zip suboru.. dakujem
ps.: tento problem malo aj asi 6 dalsich mojich priatelov..tak chyba bude asi u vas..
ps2.: prosim precitajte si moj problem bo na minule prispevky ste mi odpovedala o uplne niecom inom
thx

citatel


 
pridané 4.5.2006 19:19:36

noviny

Skuste este raz uploadnut noviny 1/2006 pretoze aj po stiahnuti mi kazdy rozbalovaci program vypise chybu..je to asi zly archiv
vopred dakujem

citatel


 
Reakcia na príspevokpridané 5.5.2006 12:00:15

noviny

Vážený čitateľ,
ak sa Vám nedajú noviny otvoriť je to Vaša technická záležitosť. Noviny sú zbalené v súbore pdf, ktorý sa dá otvoriť v programe Acrobat reader. Tento program sa dá stiahnuť aj z internetu.
Skúste ešte túto alternatívu, pretože nie je problém u nás.

Eva Hromádková


 
pridané 30.4.2006 16:51:55

lutilsky pramen

noviny su tu vraj od 10.4. ale precitat si ich ...ani dole ani z hornej listy.To fakt nema kto dat do poriadku?

citatel


 
Reakcia na príspevokpridané 2.5.2006 09:08:06

Lutilský prameň

Vážený čitateľ,
Lutilský prameň sa dá otvoriť na 2 miestach na stránke. Na hornej lište - vypíšem postup:
kliknete na noviny, potom na Lutilský prameň a potom na pravej strane na ikonu v tvare štvorca farby žltej so šípkou (to je súbor na stiahnutie) a musíte počkať kým sa Vám súbor nenatiahne. Trvá to trošku dlhšie nakoľko sú v tvare ako obrázky.
Na upútavke na pravej strane tiež kliknite na modrý Lutilský prameň a na ikonu súbor na stiahnutie a znova musíte počkať kým vám ten súbor nenačíta a neotvorí sa. Ak by sa Vám to týmto spôsobom nedalo ozvite sa nám.

Eva Hromádková


 
pridané 21.4.2006 21:13:47

Re:Lutilský prameň

Noviny su na stranke od 10.4.2006 v novej podobe.Klikni na pravo dole pod Noviny.Su perfektne ako ozajstne.Ďakujem všetkým čo sa o to pričinili.
Bolo by super keby to išlo stiahnuť z hornej lišty.
S úctou čitatel

čitatel


 
pridané 21.4.2006 20:00:35

Lutilsky pramen

kedy date na internet tie noviny Lutilsky pramen? Hrozne dlho to trva.

Citatelka


 
pridané 27.3.2006 14:59:43

Vytvorenie civilizovaného prechodu ul.Lesnou

Rada by som chcela získať informáciu či sa plánuje vytvorenie cestnej komunikácií na ul.Lesná.
Ďakujem

Imrišová Viera


 
pridané 21.3.2006 12:47:06

Re: Nové číslo lutilského prameňa

Veľmi sa ospravedlňujeme, ale z dôvododu pracovnej zaneprázdnenosti redakčnej rady Lutilský prameň vydáme až 1. aprílový týždeň.

Hromádková


 
pridané 20.3.2006 20:20:27

nove cislo lutilskych novin

prosim vas kedy vyjde nove cislo lutilskych novin ved uz je pomaly koniec prveho stvrtroka a nic... budem rada ked to bude skoro,lebo si ich citam len cez internet a lutila je mojou srdcovou zalezitostou.zaujimam sa o vsetko co sa obce tyka a toto je jedna z mojich obmedzených možnosti.dakujem.

lubka


 
pridané 20.3.2006 09:28:20

Ďakujem za odpoveď ohľadne rozpočtu...

...a ešte by som sa chcela poďakovať aj za to, že sú na Lutilskom cestnom tankodróme zasypané jamy. Je to síce len dočasné, ale predsa len pomôže.

Kubíková


 
pridané 16.3.2006 08:01:55

rozpočet obce

už som sa pýtala, ale akosi sa môj príspevok stratil a teraz aj rozpočet. Nebolo mi totiž jasné, v akých hodnotách je rozpočet uvádzaný, či v tisícoch, alebo miliónoch a zdal sa mi dosť stručný na to, aby bolo jasné, na aký cieľ sú sumy urcené.

A k tomu separovanému zberu. Myslím, že by nebolo na škodu veci presne vypísať dátumy, ku ktorým sa budú jednotlivé odpady odvážať. Je pravdou, že nie je možné pol roka odkladať napr. papier. Myslím si, že ak by to bolo raz za dva mesiace zbierané, tak by si ľudia na zber zvykli, ako si zvykli pri plastoch na mesačný zber.

Kubíková


 
Reakcia na príspevokpridané 20.3.2006 08:43:23

Rozpočet obce

Vážená pani Kubíková, v prvom rade sa ospravedlňujeme, že nebol uverejnený Váš prvý diskusný príspevok. Nezpríčinili sme to my, ale správca našej web stránky, ktorý mal v tom čase technickú poruchu a ospravedlnil sa nám, že sa stratilo neikoľko diskusných príspevkov, medzi inými aj naša odpoveď.
Rozpočet je uvádzaný v tisícoch a príjmy a výdaje sú podľa rozpočtovej skladby zverejnené v zmysle Výnosu Ministerstva financí SR. V takejto forme sa predkladá aj členom obecného zastupiteľstva pri schvaľovaní rozpočtu ako aj štvrťročnej kontrole.

Ján Pružina starosta obce


 
pridané 12.3.2006 20:23:24

hanba dediny

Pán starosta,istotne máte pravdu o tom čo sa týka spravovania cesty,ale mne sa nejedná len o opravu výtlkov v zniknutých počas zimy ,ale aj už niekolko ročnú nedokončenú cestu,veď keď ste porobili okolo cesty chodníky a obrubníky,prečo sa tam nenatiahol už aj asvalt.A to nehovoriac o tých vyčnievajúcich kanáloch na ceste.Možno keby bol na ceste nový asvalt,tak tie novo v zniknuté výtlky by neboli.

A čo sa týka separovania,by som len na okraj podotkol,že separovať odpad a následne ho doma skladovať niekolko týždňov alebo nebodaj mesiacov je podla mňa nemyslitelné.Veď takto sa naše pivnice premenia na hotové smetisko.Tak to sa ani nečudujem,že toto separovanie priadne nefunguje.Ja by som bol za to,aby ako zbierate sklo,zbierali sa aj iný odpad.Možno by to bolo rozumnejšie a do separovania by sa tak zapojilo aj viac občanov.A Ešte niečo,mňa zaujíma aj zber plechviek a konzerv,veď to nie je tiež zanedbatelný odpad.

občan Lutily


 
pridané 10.3.2006 08:53:44

Hanba dediny

Vážený občan Lutily,hlavná cesta v Lutile je cesta III. tr., ktorú spravuje Vyšší územný celok Banská Bystrica prostredníctvom svojej organizácie Regionálnej správy ciest. Opravy výtlkov po zime realizujú podľa harmonogramu dôležitosti cestných komunikácií. Prednosť majú cesty II. tr. a následne cesty III. tr.. Ďakujem za Vašu otázku, budem sa pýtať kompetentných v akom časovom horizonte sa vykoná oprava výtlkov v našej obci.
Tretí rok separujeme plasty, sklo, papier, elektronický šrot a akubatérie. Sklo sa zbiera do veľkoobjemového kontajnera, ktorý je umiestnený na Števánikovej ul. v ohrade oproti Pohostinstvu. Papier sa zbiera 2-krát v roku a mrzí nás, že nie je o separovanie tohto druhu odpadu veľký záujem. Cez to všetko budeme pokračovať.

Starosta obce


 

Za rok 2016 bola obec Lutila vyhodnotená ako obec s predpokladom stabilného rozvoja

Národné informačné stredisko SR, a.s. týmto potvrdzuje výsledok hodnotenia zameraného na slovenské obce a mestá.

Obec Lutila patrí medzi obce, ktoré využívajú financie a majetok s vysokou efektivitou pre trvalo udržateľný rozvoj.

dnes je: 22.11.2017

meniny má: Cecília

Kalendár vývozu zmesového komunálneho odpadu a separovaných zložiek - rok 2017

Súbor na stiahnutie kalendár vyvozov 2017.pdf (95.6 kB)

sídli v budove Základnej školy s materskou školou, Slobodné 23, Lutila

Otváracie hodiny:
každý piatok od 16,30 do 18,30 hod.

Vibračná doska a jej zariadenie, lámačka, prenájom veľkokapacitných kontajnerov

Súbor na stiahnutie cennik_mechanizmov_obce.rtf (64 kB)
Poplatok za prenájom veľkokapacitných kontajnerov spoplatnenie za prenájom veľkokapacitných kontajnerov.rtf (9 kB)
webygroup
ÚvodÚvodná stránka